Isnin, 13 Julai 2009

jadual bertugas sem ni =)

saje je nak buh pic ni
ekekke..
eh2 nmpak x buku kat belakang tu
haaaa, tula koleksi novel aku
colect since form 2
dulu rajin gileee baca
if beli, mst nak abeskan dan2 tu gak
tp skng tidak lgiiiiii
jarang baca novel skng ni
turun takhta deiiii
ekekke ;p
buku yg aku study skng ni pon xabes khatam lg
asal baca je kan, mule la belek kebelakang
kire lgi bape helai nak abes
padahal baru baca sehelai
dah sebok2 nak kire lagi bapa pges nak abes
mmg la xluak mana ponnnnnnn
hahaha
setiap sem mst camni
tabley nak elak
alaaaa, budak2 umah aku ni dah biase dgn perangai aku
boring owhhhh theory belaka
if calculation, buleh tahan lg
tekan2 calculater, ilang sket ngantuk
ni baca je, ishhhhh tabley aku
eh2, aku bukan nak cakap pasal novel ni
tgk, hanye sekeping pic ni,
melalut sudeyyyy
ekekke
ok2, sebenarnye aku nk cakap pasal ni,
.
.
.
.
.
.
.



tadaaaaaaaaaaaaa =)
mempersembahkan [ala2,suara doremon ;p],
JADUAL BERTUGAS SEM NI ;P
ha, ni la jadual bertugas d umah sewa sem ni
ianya amat bermakna n efficient sekali
tau pesal?
ari2, cuci toilet+ bilik air deiiiiiiii
kuning2 kat tepi dinding+lantai, xsempat nak naik
hahaha ;p
nmpk x aku bertugas ape?
mehh aku retaip balik
mon: masak nasi+buat air
tue: cuci tandas
wed: cuci bilik air
thu: susun pinggan [from sink to cabinet]
fri: sidai kain
sat: buang sampah
sun: sapu sampah

arini ari ape?

senin kan?

haaaa, aku dh masak nasi

dah bertugas

sj je nk bgtau aku dh bertugas

hahahha ;p


nota kaki: harini hari pertama puasa nazar. hopefully dpt abeskan dalam mggu ini juga..

10 ulasan:

Ahmad Farith berkata...

eh,duty kau ongg laa.
cantik je tersusun dr ats knn,ke bwh.
dan nama kau sorang je x mkn space,siap guna huruf besar lg tu..

strewberimanes berkata...

Ahmad Farith :

well, nak wat camne
dr jauh dh nampak name aku , 'N'
tp aku nak wat2 punteng btugas buleh?
hahahha ;p

RyuJi SaTo berkata...

waaa...bgs nyer....nak wat gak la satu kt umah nie...
tp kalau buat pun aku rase cam tak berjaya jer...hahahahahh

::@FiQ berkata...

susun pnggn pon kire tugas ker??wakakaka

strewberimanes berkata...

RyuJi SaTo :

alaaaa, ko wat jela
sape xbertugas, ko report kat dean ke, VC ke
xpon ko sekehhhh je
abeshhh cite
ekekke ;p

strewberimanes berkata...

::@FiQ :

yeshhhh, ianya dikira sebagai tugas
kang ade pinggan magkok plus kuali, periuk belanga n segala mak nenek akan bertimbun di sink
ekekkek ;p

shiqin ghazali berkata...

bgus la korunk neyh!!!!
siap jdual!
jdual claz xder ke?
jdual study ade x?
ngaggaa~

umah kt ner?
nk sggah

strewberimanes berkata...

shiqin ghazali :

sj2 je wat jadual ni
xde la org yg same asek sapu smpah n etc
pembahagian tugas ;p

jdual cls ade,
kat tepi white board kat umah
mls nk capture ;p

jdual study?
xdeeeeeeeeeeeeeeee
dr dulu xpenah wat jdual stdy
ikot mud nk study bile ;p

umah sewa kat seksyen 7
depan sket dr bintang
ade flat byk2 tu
mai la dtgggggg =)

Judiene berkata...

hihihihi
lawak plak tgk korg sume wat jadual cm2
pape pn, very sistematik
gud job!
:)

strewberimanes berkata...

Judiene :

kahkah!
kebersihan adalah tanggungjawab bersama =)