Rabu, 15 Julai 2009

cerita semalam =)

haaaa, ni cerita semalam ye
lambat pulak nak update
smlm agak penat
plus ade kje yg perlu diutamakan dulu,
so aku delaykan nak post entry ni =)
semalam cls for the whole day cancel
baru saat itu tahu
ni semua arahan dekan
sebab ade program "PROFESIONAL LECTURE"
semua student accounting kne p dewan annex
aku pon pelik napa tibe2 dpt arahan camtu dr dean
might be nak ramaikan orang kot
ntah la, aku pon xtau
sebenarnye malas nak amek tahuuuuu.
ekekke
ok, ikotkan pg smlm, aku nak jumpa dgn lecturer tax aku
dah wat appoinment dgn dia
and suruh dtg office dia pkul 10:15
aku siap2 awal nak p cls cam biase even cls aku pkul 2ptg
sebabnye ptg kang aku kne present jawapan tax aku
tu yg aku nak jmp lecturer tax dulu.
ade additional information yg aku xfaham kat soklan tu
pg2 siap nak p cls, tikah tnye aku
"n, ko jmp Puan Rohayu dekat mana?"
"kat office dia la.. napa?"
"bukan kat faculty law ke?"
" eh bukan la. napa ko ckp camtu?"
"sbb ko pkai bj kaler itam puteh"
"deiiiiii tambichiiiiiiiiiiiii betul la ko ni"
*2-2 gelak hehe*
asal aku pkai bj ni, mst dorang kate aku budak law
ishhhhhhh
smp2 office puan, dia cancel appointment dgn aku
[dia baru nak call aku.tp aku dah terpacak depan office dia]
sbb dia kne p dewan annex..
wajib p, arahan dean
ishhhhh, aku dah la nak present kejap lg
byk nak tnye soklan kat dia
tuppp2, cancel pulak
adeiiiiiii
so, aku lepak dalam kelas je
try wat sdri
[tax ni ade kaitan dgn previous tax yg aku amek sem 2 n 3. tu yg aku ingat2 lupe. xfaham pon yee jugakkkk. hahaha ;p]


memandangkan present kne gune excel,
aku bwk laptop ke cls
sbb kot2 la nak kena edit jawapan aku yg salah after jmp puan
berat laptop tu dah satu hal
nak p cls, kne mendaki bukit yg amat memenatkan
sgttttt la penat
mengah ok bile smp faculty
xpe, excercise ;p
kot la buleh turun 7KG!
hahah



testing layar ni, on pc dlm cls[mmg ade pc dlm cls]
ok, sume working
ready to present je
time ni bertalu2 msg aku masuk
clsmate msg
tnye ade cls ke x
kan arini suppose cancel cls for the whole day
mane la aku tau
*deiiiii, aku bukan cls rep [representative] lg la sem ni. penolong cls pon bukan. so, aku xtau ;p*
aku dgr pon, atas org
xsure
tp time tu aku dh ade kat cls
so, xworried sgt la
cls pkul 2ptg
kul 10pg aku dh smp
hebat kn?
*awal2 sem je ni. hujung2 sem kang tau la haha ;p*
aku xtau ade cls ke x
just waiting
lecturer msuk kang, ade la cls
if xde, balik je la
tido ke, study ke, kaco hzmate yg lain ke
makan je xbuleh. puase!
kannn knnnnn?
hahha ;p


nota kaki: Alhamdulillah, arini ari ke 3 puase nazar. lagi 4ari je nak abeskan. hoyeahhhhhhh =)

4 ulasan:

Zw@n berkata...

Huhuhuhu...ciannya...bz bangat....slmt menjalani hari2 yg sukar nie....:D....

strewberimanes berkata...

Zw@n :

haaa, tau xpe
baru 2mgu stat sem baru, dh ade tnde2 bz
bile nk coti sem ni
tiredddddddddddddd =(

*baru 2mgu stat dh nak coti sem ka? ekekek ;p*

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

cian nyer dier...
kebizian yer dik.....

strewberimanes berkata...

[yAN!e][pUTraJAya] :

nak wat camne kakk
dah name pon student ;p