Khamis, 18 Jun 2009

coins vs coklat ;)


tin misteri..ekeke

kat dlm tu ade ape yehh?

coklat kah?

maii close up skettt ;)

tadaaaaaaaaaaaa
coins la wehhh =)
colect since las sem..

yehhhh ni la hasilnya
selama 1sem aku myimpannya
aku xske bwk coins
sbb berat
koyakkk purse aku
*br ganti yg baru*
lama tau aku pkai purse b4 ni
almost 6years..
since form3
tbe2 koyakkk gabakkkkk
haha..
pasni xmo tkr purse
tgu la future husband aku bg as hantaran
hahah giloooo berangan besoooo ;p

semalam tme tgh tgk cite e-toyol.com,
kira bsama aisyah n tikah..
tu jarii mulusss tikah la
ekekke
scaryyyyy gak kire2 duet tme tgk cite e-toyol
haha
tp xpe, bukan kire waktu mlm ;p
toyol muncul tme mlm2 je kn?
haaaa sebot toyoll2 ni,
mampiuhhhh xtdo mlm ni ;p


nk senang tkr, kne asingkan
50sen, 20sen, 10sen, 5sen..
ok settle..
td bwk p cls,
after cls,tkr kat BSN uitm
mule nk trus msuk kat ASB,
but kat post office xde mesin coins
so dia kira manual la
uishhhhh
baik aku p BSN
dia ade mesin kira coins
tp kne service charge Rm2


sudah kosong okkkk
cube tgk kat tepi blah knn tin ni..
bengkok kn?
mana xbengkok
coins penuh 1tin ni
tu yg kne tkr cepat
kang pasni beli brg2,
dpt coins, mana nk letak?
kn aku dh kata aku xske letak coins dlm purse
koyakkk rabakkk kang
nk dpt purse br as hantaran,
cm lmbt lg je nk kwennn
haha ;p

teller BSN sdg mgira coins aku
lama gak tgu..
ade la dlm 15min..

nk tgu ke kaunter xlama
sbb org b4 aku dh ke kaunter
tp bila aku ke kaunter, lama lak
sebek xde org after aku
if x, mau kne marahhh
haha

semua sekali RM217.80
siyesss wehh aku xpasan dh banyak ni coins aku
xsedar
rasa cam dlm rm50-60..
tp smlm kire, tkejuttt aku
rm217..
gileeee la
so, mehhh kite simpan coins..
mmg xpasan duet kire dh byk even kire rasa cm sikit je
yelaaa coins plg besar nilainya 50sen je
xheran jika dibandingkan dgn notes RM10 kn????
beza sgt.. immaterial..
so, aku trus bank in duet ni
dlm masa 3 ari akan masuk ke akaun aku..
yeahhhhhh leh wat duet kwen
dushhhhhhh muke sdri
grad pon blum lg ;p
nota kaki: report dh submit td. starting today, fcus for my final pper. cuakkkkkkk!!!

19 ulasan:

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

manyak tuu...nak jgak r...

Mohd Ariff berkata...

waahhh banyak nyer! ada mesin buat duit syiling ek kat bilik? ahaha

salam ziarah dari incik ariff :)

Ahmad Farith berkata...

alahaiii,asl tuka kat bank?
tuka la duit ni kat makcik yg berniaga.
at least dia ade duit pecahh.
bank dah byk duit dah..
aduyaii,

EH EH !
dalam RM217 tu,ade sikit duit aku tu!
waaa,pulang balikk.
kau ckp nak buat change time kat kantin kauu.
waaa,kau tipuu aku !

strewberimanes berkata...

princess_N: mehhh cni mehh :)

strewberimanes berkata...

Mohd Ariff: xde pon..colect manual..=)

strewberimanes berkata...

Ahmad FArith: aku xlarat nk usung coins tu p kdai..berat ko tau x. aku bwk p faculty pon, lenguh tgn aku..

yg klakar, bdk2 umah ni kawalll aku baekkknye. cm aku ni van bwk duet nk msuk dlm ATM tu. haha..

yeke ade portion ko? haha..aku dh byk duet ni mule la tu nk bodek. aku balik umah, ko+huda la yg abesskan duet aku. cittttt!

Ahmad Farith berkata...

ohh,lantun balik la ni?
xpe xpe,aku dah banyak dah pon.
amik je la,niat sedekah.
;(
lahh,kedai kat tepi pasar malam tu en ade.
kedai kat belakang rumah kau tu.
kau je yg malas nak pergi.
*org yg malas akn memberikan 1001 alasan*

strewberimanes berkata...

ahmad farith: aku bz la skng ni..siapkan report.. final aku lg 3ari je ni..xabes study sume lg..alg2 aku p cls, kat fac aku ade bank, trus bank in. mls nk p 2 tempat. masa aku skng ni sgt suntukkkk. xde masa nk jalan xtentu hala. baik duk umah study. kang fail paper ni, nyesal xsudah kne repeat

Zw@n berkata...

erm...bnyaknya duet tuh...eh...kam0 tak balik cuti sem kew?or uat short course???

strewberimanes berkata...

zw@n: 2-2 btol..hehe
sy balik cuti sem smgu je
then wat short sem utk 1 pper nex sem..
hiksss ;)

Shafie berkata...

byk nye duit syiling..hee..
da lama sy tak kumpul cmtu..
dlu2 ade r gak setiap sem bwk balik syiling :p

strewberimanes berkata...

Shafie: wahhh yeke?
napa bwk balik?
xleh colect la cmtu ;p

FdausAmad berkata...

Gua nak ajak lu dtg mkn kenduri kat blog gua..

Folo baca doa skali pun takpa..

Donut berkata...

beshnye dapat kumpul syiling.
syiling ku di curi toyol je selalu

strewberimanes berkata...

Donut:
la yeke?
toyol tu baek ke jahat? :P

strewberimanes berkata...

FdausAmad:

wahh, kat blog pon ade knduri ka?
hiksss ;)

[yAN!e][pUTraJAya] berkata...

wah...bnyk nyer duit syiling dier...
rajin tol adik nih...

=)

strewberimanes berkata...

[yAN!e][pUTraJAya]:

rajin ape nye kak yanie..
malehh nk buh dlm purse ;p

shaHruL berkata...

hai...
sori la klu soalan ari2 wat awk xbrape nak suka...mengangu stdy awk...
sy faham keadaan awk skrng..
nk wat mcne....