Khamis, 14 Mei 2009

potong rambot

ekeke plan nk ptong rambot tuesday. tp hambekkk ko. thu (today) baru berkesempatan. tue aku cam xlarat nak kuar umah. kan mgemas bhgian atas umah.. wed lak kan aku p maxis centre. nak kuar, hujan lak. . lgpon dh petang sgt. di buatnye ramai yg Q, lambat la turn aku jawabnye. so arini br bkesempatan. xpe, kite hanye merancang DIA yg menentukan segala2nya..


Las aku potong rambot thn lepas. dlm bulan 9 xsilapnye. gara2 tension dgn cara PM k. Rajendran mengajar paper costing. pening owhhh aku nk memaham cara dia. by today, sekejapan je rambotku sudah panjang kembali =)


owhhh sgt murah potong disitu. RM8 je.. murah bukan? *bukan duet aku pon..mak aku tglkan duet b4 dia p kje pg td :p*


balek potong rambot, skali pndang kat cermin cam elyana..2x pandang cam nora danish.. 3x pandang uishhhhhh cam nasha Aziz la pulak.. 4x pandangggggg, sudah2 la tu N, ko tetap Nur hannah..bukan elayana, bukan nora danish, dan juga nasha aziz..wakakaka ;p

tgh2 rest balik tu, heh rasa cam mising la..apesal ek?? duduk xkena, jalan pon xkena. tdo? lagi la xkena.. cam ibu kucing mati anaknye dibuatnye..pesal ni?? haaa aku tau pesall..wakakaka ;p



aku lupe nk basoh baju b4 kuar potong rambot td. ekeke.. sbbnye pg td hujan lebat gilosss. so basuh pon xberbaloi la kan. kul 12tghari, br benti hujan.. tu pon cam nk hujan balik je...tu yg delay kn basuh baju.. ok, balik potong rambut, kutip baju kotor..


rasa kekok lak basuh baju di siang hari sbbnye kat shah alm, aku bsh baju mlm. after isyak & sume hzmate aku dh mandi.kan siang tu pkai bj kurung p cls. so nk bsuh bj pg, mmg xde baju kotor la. mlm tu, after sume mandi, br ade bj kotor. kami jenis basuh baju bsama. mksd aku, bj kotor kami akan dimasukkn ke dlm laundry net. then msuk dlm mesin. jimat air & sabon bukan? basuh sorang2, mau melambung bil air kang *kehidupan di rumah sewa ni, xleh pk diri sndri je. kena pk beban yg akan dipikul bsama nnt*

okkk, mesin ni yg masuh ye. bukan aku. ekeke.. msuk baju dlm washer machine ni, buh dynamo, picit segala bagai option dia, then tguuuuuuuuuuuu =)


lima poloh minit okeh kne tgu. ape aku nak buat? kurang2 if aku basuh b4 kuar potong rmbut td, balik tu mesti dh siap..leh trus sidai. tp nk buat cmne. aku leh pulak lupe. lgpon mmg aku xbiase basuh baju siang..dh tbiase kat umah sewa basuh bj mlm..



lima poloh mimit sgt lama okehh. tmbah 10min, jd sejam jwbnye. ape nk wat? jenggg jenggg, aku mam wafer ler. beli after potong rmbot td. aku mintak nk choc lebih sket, sememeh abes wafer aku ni. cisss akak ni..mmg la! huhu.. tp xpe, sedap okeh choc byk, mam tme panas2.. ketika ianya masih garing.. perghhhhhhhh nikmat terasaaaaaaaaaaaaaaaaaa =).. jemput mam yeee..=) *hzmate2 ku, aku telah bjaya mam wafer kembali setelah peristiwa pait yg melanda dirinku..masehkah anda sume hengattttt??:p*




6 ulasan:

:: p R i n c E s S _ N :: berkata...

N pon igt nk potong rmbut..musem panas ni..nk potong pendek..tp ZA x kasik plaks...keco je..padahal bkn die ley pegang pon..hahahaha

shahrul -gombuck- berkata...

awk nie rjin jgk yela...ape yg awk bt smua awk catatkn...best la...pastu org comet pic..kn best mc2..xabz2 sy je yg comet xada org lain kan..sibuk je...hahahahaha boriknya idup nie...

Shafie berkata...

sdp tgk wafer tu..hehe

oo ptg rambut ek..
tp xpt la nk nengok kn :P

strewberimanes berkata...

pRincEsS_N:hiksss cian kak N. xpe2, blja mdgr kata bakal husband =)

strewberimanes berkata...

shahrul: yeke? hiksss =)

strewberimanes berkata...

shafie: mmg cedapppp sgt =)

a'a xdpt la nk tgk..sbbnye?.... hiksss ;p